top of page

Plan rada za 7. razred od 12.10. do 16.10.

Dragi učenici,

prva lepa vest je da ćete imati pristup digitalnom udžbeniku iz francuskog jezika Ovo smo dobili jer smo učesnici projekta Digitalni udžbenik / Digitalno kompetentan nastavnik. Evo kako izgleda digitalni udžbenik za one koji ga do sada nisu videli - mada takvih nema u 7. razredu: https://www.youtube.com/watch?v=jN0o1VhLjcE



Svima su vam otključani udžbenici! Jeeeeej

Potrebno je da odete na sajt www.eucionica.rs

Gore desno - PRIJAVI SE

Prijavite se pomoću korisničkog imena i lozinke koju ću poslati u Gugl učionici.

(mada ih već imate od 5. razreda)

U delu MOJ SADRŽAJ vam je udžbenik.

Videćete u delu ZADACI - da sam vam poslala neke zadatke da uradite u toku sedmice, kada budete mogli. Evo kako rešavate i šaljete meni zadatke na E učionici:



Ove sedmice krećemo sa učenjem lekcija iz druge oblasti.

Uvodnu lekciju ćemo raditi uz ostale lekcije.


Ove sedmice učiomo o osećanjima i izražavanju osećanja, strane 40 i 41 u udžbeniku.




Radićemo vežbanje 1 na strani 40.

Videćete rečenice koje iskazuju osećanja ali su izmešane. POtrebno je povezati rečenice i ilustracije.


Vežbaćemo u parovima:

jedan učenik kaže osećanje a drugi govori rečenicu kako se oseća:


la joie - Je suis heureux

Pročitaćemo objašnjenje kako se izražavaju osećanja, strana 41.

Na primer:

La pollution, ça m’…

La pollution, ça m’inquiète.

Zagađenje me brine.

Sledi vežbanje koje radite sami, na strani 41. Pokušaćete sami a zatim govorimo rešenja.

b) ça me révolte. c) ça me fait peur. d) ça me rend joyeux. e) c’est la joie / le bonheur. f) ça me stresse.


Domaći


Prepisati reči i rečenice sa strane 40 i nacrtati smajlije za osećanja.

Dobićete na E učionici interaktivne zadatke na ovu temu.


Pripremajte školske sveske polako, prepišite sve lekcije sa ovog sajta jer uskoro pregledam školske sveske.


Puno pozdrava!


Vaša profesorka francuskog

Marie Soleil - Marija Jakšić

Fracollège



97 views
bottom of page